Zasady współpracy z pacjentem

  1. Twój DENTYSTA jest Twoim PRZYJACIELEM.
  2. Pamiętaj, DENTYSTA planuje leczenie w taki sposób, by uzyskać jak najlepszy efekt bez stresu i bólu, korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy dostępnej na świecie oraz najwyższej jakości materiałów. Może się zdarzyć, że lekarz prowadzący odroczy wizytę lub zarekomenduje inny termin czy innego dentystę lub specjalistę.
  3. W szczególnych sytuacjach lekarz ma prawo odstąpić lub nie podjąć się leczenia Pacjenta, o ile oczywiście nie zachodzi przypadek nie cierpiący zwłoki.  Sytuacje, gdy lekarz może nie podjąć się leczenia to np. brak zaufania do lekarza, brak zgody Pacjenta na Plan leczenia czy metody leczenia, obraźliwy stosunek do lekarza, niestosowanie się do zaleceń lekarza niweczące proces leczenia, odmowa wypełnienia wymaganej prawem dokumentacji medycznej itp.
  4. TWOJA WSPÓŁPRACA JEST BARDZO CENNA - efekt końcowy uzależniony jest od obu stron. 
  5. Twój dentysta MUSI wiedzieć jaki jest Twój stan zdrowia, jakie przyjmujesz leki, jakie masz za sobą zabiegi lub operacje itp. PROSIMY! Przygotuj się. Wywiad zbierany jest na pierwszej wizycie.
  6. Plan leczenia wykonuje stomatolog, ale ostateczna decyzja co do jego realizacji należy do Pacjenta. Masz prawo decydować w jakiej częstotliwości będzie prowadzone leczenie (pod warunkiem, że zmiana harmonogramu nie będzie miała wpływu na efekt leczenia lub stan zdrowia Pacjenta). To ty ostatecznie akceptujesz kolor wypełnienia i odcienie wszystkich prac protetycznych. Twój Dentysta jest po to, by ci pomóc – MUSISZ SIĘ CZUĆ KOMFORTOWO
  7. Pamiętaj Twój stres udziela się Twojemu Dentyście. Dlatego, aby podnieść komfort pracy i leczenia wprowadziliśmy w naszym gabinecie autorski program radzenia sobie ze stresem. Program wprowadza elementy ćwiczeń z wyobraźnią i ćwiczeń oddechowych, które pomagają nawiązać kontakt Pacjent - Dentysta Zainteresowanych prosimy o zapisywanie się na konsultacje w gabinecie.
  8. W wyjątkowych wypadkach Twój Dentysta może sam zaproponować Ci jakieś ćwiczenie dla rozładowania stresu - zaufaj mu. PAMIĘTAJ! Nawet chwilowe odwrócenie Twojej uwagi od tego co cię stresuje może pomóc w trudnej sytuacji.
  9. Nasz gabinet i dentyści są do dyspozycji Pacjenta, jeśli masz jakiekolwiek pytania postaramy się na nie odpowiedzieć.
  10. Jeśli masz uwagi lub wątpliwości, podziel się nimi z nami. Twoje spostrzeżenia są dla nas ważne, działamy zgodnie z zasadą, że wszelkie wątpliwości rozwiązujemy jak najszybciej i na miejscu.
  11. Jeśli jesteś zadowolony, zostaw dobra opinię na FB lub google.pl
  12. Nasi lekarze pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, oraz w sobotę w godz. 8-14. Grafik pracy lekarzy dostępny jest w gabinecie I na naszym profilu w google.
  13. Szanujemy czas naszych pacjentów w związku z tym będziemy wdzięczni o zgłaszanie się na wizytę punktualnie, a w przypadku rezygnacji z wizyty o informację. Wizyty są potwierdzane przez nas telefonicznie na 12 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku nie potwierdzenia wizyty będzie ona anulowana.
  14. Gwarancja na wykonane prace uwzględniana będzie wyłącznie w przypadkach stosowania się do zaleceń lekarza, który również wskazuje czas kolejnej wizyty kontrolnej. Jeśli termin wizyty nie został wyraźnie wskazany, wynosi on 3-4 miesiące w przypadku dziecka oraz 6 lub 12 miesięcy w przypadku osoby dorosłej, jeśli konkretny przypadek nie wymaga wcześniejszej wizyty. 
  15. TO WAŻNE!!! WIZYTY KONTROLNE POWINNY ODBYWAĆ SIĘ: W PRZYPADKU DZIECI CO  3 lub 4 lub 6 MIESIĘCY W ZALEŻNOŚCI OD ZALECEŃ STOMATOLOGA. W PRZYPADKU DOROSŁYCH WIZYTY KONTROLNE ODBYWAJĄ SIĘ CO 6 lub 12 MIESIĘCY  lub WCZEŚNIEJ JEŚLI STOMATOLOG PROWADZI LECZENIE I ZALECI WIZYTĘ W KONKRETNYM TERMINIE. 
  16. W ramach wizyty kontrolnej przeprowadzany jest przegląd jamy ustnej, ocena stanu uzębienia oraz higieny jamy ustnej. 
  17. Czas trwania gwarancji to 1 rok (jeśli spełniony jest pkt 12)
  18. Gwarancja nie obejmuje: prac tymczasowych, leczenia kanałowego lub warunkowego, prac wykonanych na życzenie Pacjenta, gdy Pacjent jest powiadomiony o braku gwarancji (np. prace protetyczne wykonywane  ze względu na ograniczenia czasu Pacjenta, warunków w jamie ustnej, słabej higieny jamy ustnej itp.)
  19. Cennik zawiera ceny orientacyjne. Plan leczenia i kosztorys prac przygotowuje lekarz prowadzący po ocenie stanu jamy ustnej i poznaniu oczekiwań pacjenta.
  20. Płatności za usługi przyjmujemy gotówka lub kartą lub w systemie Pacjent (Medi Raty). Potwierdzeniem przyjęcia pieniędzy jest paragon fiskalny. Faktury wystawiamy w ciągu 7 dni od wykonania usługi za okazaniem paragonu.
  21. Ze względu na dobro pacjentów oczekujących na wizytę prosimy o odwoływanie wizyty na 12 godzin przed jej terminem. W przypadku potwierdzenia wizyty i nie zgłoszenia się na nią pacjent może być obciążony kosztem zablokowania gabinetu 50 zł za każde 30 minut.
  22. W przypadku uwag dotyczących pracy gabinetu uprzejmie prosimy o zgłaszanie ich pod adresem e-mail: pankrokodyl@pankrokodyl.pl. Wszystkie wnioski będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania.

© Pan Krokodyl Autorski Przyjazny Gabinet Stomatologiczno - Protetyczny
Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Zadzwoń do nas

+48 606 724 665

Chcę zadzwonić teraz


Lub skorzystaj z poniższego formularza

Easy Contact by WebReklama