Zasady współpracy z pacjentem

  1. Twój DENTYSTA jest Twoim PRZYJACIELEM.
  2. Pamiętaj, DENTYSTA planuje leczenie w taki sposób, by uzyskać jak najlepszy efekt bez stresu i bólu, korzystając ze swoich doświadczeń i wiedzy dostępnej na świecie oraz najwyższej jakości materiałów. TWOJA WSPÓŁPRACA JEST BARDZO CENNA - efekt końcowy uzależniony jest od obu stron.
  3. Twój dentysta MUSI wiedzieć jaki jest Twój stan zdrowia, jakie przyjmujesz leki, jakie masz za sobą zabiegi lub operacje itp. PROSIMY! Przygotuj się. Wywiad zbierany jest na pierwszej wizycie.
  4. Plan leczenia wykonuje stomatolog, ale ostateczna decyzja co do jego realizacji należy do Pacjenta. Masz prawo decydować w jakiej kolejności i częstotliwości będzie prowadzone leczenie. To ty ostatecznie akceptujesz kolor wypełnienia i odcienie wszystkich prac protetycznych. Twój Dentysta jest po to, by ci pomóc – MUSISZ SIĘ CZUĆ KOMFORTOWO
  5. Pamiętaj Twój stres udziela się Twojemu Dentyście. Dlatego, aby podnieść komfort pracy i leczenia wprowadziliśmy w naszym gabinecie autorski program radzenia sobie ze stresem. Program wprowadza elementy ćwiczeń z wyobraźnią i ćwiczeń oddechowych, które pomagają nawiązać kontakt Pacjent - Dentysta Zainteresowanych prosimy o zapisywanie się na konsultacje w gabinecie.
  6. W wyjątkowych wypadkach Twój Dentysta może sam zaproponować Ci jakieś ćwiczenie dla rozładowania stresu - zaufaj mu. PAMIĘTAJ! Nawet chwilowe odwrócenie Twojej uwagi od tego co cię stresuje może pomóc w trudnej sytuacji.
  7. Nasz gabinet i dentyści są do dyspozycji Pacjenta, jeśli masz jakiekolwiek pytania postaramy się na nie odpowiedzieć.
  8. Jeśli masz uwagi lub wątpliwości, podziel się nimi z nami. Twoje spostrzeżenia są dla nas ważne, działamy zgodnie z zasadą, że wszelkie wątpliwości rozwiązujemy jak najszybciej i na miejscu.
  9. Jeśli jesteś zadowolony, zostaw dobra opinię na FB lub google.pl
  10. Nasi lekarze pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, oraz w sobotę w godz. 8-14. Grafik pracy lekarzy dostępny jest w gabinecie.
  11. Szanujemy czas naszych pacjentów w związku z tym będziemy wdzięczni o zgłaszanie się na wizytę punktualnie, a w przypadku rezygnacji z wizyty o informację. Wizyty są potwierdzane przez nas telefonicznie na 12 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku nie potwierdzenia wizyty będzie ona anulowana.
  12. Gwarancja na wykonane prace uwzględniana będzie wyłącznie w przypadkach stosowania się do zaleceń lekarza oraz wizyt kontrolnych co 4 miesiące.
  13. Cennik zawiera ceny orientacyjne. Plan leczenia i kosztorys prac przygotowuje lekarz prowadzący po ocenie stanu jamy ustnej i poznaniu oczekiwań pacjenta.
  14. Płatności za usługi przyjmujemy gotówka lub kartą. Potwierdzeniem przyjęcia pieniędzy jest paragon fiskalny. Faktury wystawiamy w ciągu 7 dni od wykonania usługi za okazaniem paragonu.
  15. Ze względu na dobro pacjentów oczekujących na wizytę prosimy o odwoływanie wizyty na 12 godzin przed jej terminem. W przypadku potwierdzenia wizyty i nie zgłoszenia się na nią pacjent zostanie obciążony kosztem zablokowania gabinetu 50 zł za każde 30 minut.
  16. W przypadku uwag dotyczących pracy gabinetu uprzejmie prosimy o zgłaszanie ich pod adresem e-mail: pankrokodyl@pankrokodyl.pl. Wszystkie wnioski będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania.

© Pan Krokodyl Autorski Przyjazny Gabinet Stomatologiczno - Protetyczny